Thursday, July 14, 2011

Teken van leven.

En zo is het morgen alweer 15 juli, een maand na mijn laatste stukje.
Maar waar moet ik over schrijven, ik heb zoveel dingen waar ik iets over wil schrijven.
Over die overijverige agent op een brommertje die mij wil bekeuren omdat ik even op de stoep aan de Gustav Mahlerlaan sta te wachten op mijn carpoolpassagier. Een stoep waar ik nog nooit een voetganger heb gezien (misschien omdat er altijd autoos staan) en bovendien zie ik op google maps dat er ooit dus wel twee extra parkeerplaatsen waren.


Of een stukje over het gebruik van kurken van echte kurk, kurken van kunststof of gewoon een eenvoudige schroefdop bij flessen wijn. Of juist over het verschil in kwaliteit van deze kunstof kurken.
Of een stukje over ons nieuwe huis waar we op 1 november de sleutel van krijgen.
Of een stukje over een vliegtochtje in een Cessna dat, hopelijk, volgende week vrijdag gaat plaatsvinden.
Of een stukje over onze volgende vakantie naar Sicilië. Na meer dan 10 jaar een tweede bezoek aan dit prachtige eiland.
Dit zijn gewoon teveel ideeën, ik kan geen beslissing nemen. Misschien moet ik er nog een maandje over nadenken.

4 comments:

Theo said...

Kom over een maand maar terug met een verhaal over de vakantie!

Hans said...

22e houden we scherp in de gaten.. weersvoorspelling vooralsnog slecht :-(

Renesmurf said...

Ja, je moet toch kiezen, of overal een logje over maken. Dit schiet niet op zo.

André said...

Sicilie: als je van lekker eten houdt (op een of andere manier heb ik dat idee altijd bij jou) zou je in Cefalu kunnen gaan eten bij le chat noir. Wij zaten voor de deur en hebben zeker in Sicilie nergens lekkerder gegeten met als topper alici marinate

http://www.ristorantelechatnoir.com